Deel dit artikel
-

Philip Kok naar The Valley als CCO

Bureaugroep The Valley stelt Philip Kok van ABN Amro aan als Chief Commercial Officer. De positie van CCO wordt nieuw gecreëerd om voor de hele groep strategisch de commerciële lijnen te kunnen uitzetten.

Algemeen directeur Vincent Gravesteyn: “De vier bedrijven in onze groep vormen het gezicht naar de markt. De managing directors hebben het druk, zeker nu de markt aantrekt. Matthijs Brouwer en ik zijn als groepsdirectie ondersteunend en zochten sinds de zomer een commerciële man die op groepsniveau sales-, marketing- en communicatieactiviteiten kan opzetten”.

Philip Kok werkte de afgelopen jaren als directeur bij ABN AMRO Lease N.V. Daarvoor vervulde hij vergelijkbare functies bij onder andere Coca-Cola en Nutricia.

Gravesteyn: "De creatie van de CCO-functie is een gerichte stap om van The Valley een gestroomlijnde marketing- en sales-machine te maken. Kok heeft veel ervaring aan klantzijde wat hem een goede sparring partner maakt op directieniveau bij klanten".

Over de marktbewerking van komend jaar: "We gaan proactieve pitches doen, maar ook pitches weigeren als we gevraagd worden. We gaan selectief te werk”.

Begin december 2010 nam The Valley de mobiele start up Mobtzu over. De drie zusterbedrijven zijn The People’s Valley, Veritate en Pickle Factory.  

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond